Paradisfruns Vardag och Fest

onsdag 4 maj 2016

Vibrant Vintage CAL av Babylovebrand

Vibrant Vintage CAL är en CAL (CrochetALong) som pågår just nu. Den startade i januari och beräknas vara klar i mitten av augusti. Babylovebrand har gjort och designat denna CAL och jag har fått äran att översätta mönstret till svenska. Det tackar jag speciellt för.

Det svenska mönstret kommer jag att lägga upp här på bloggen och länka till varje veckas mönster. Det blir ett eget inlägg som kommer att heta Vibrant Vintage CAL - Svensk översättning.

Det kommer att vara PDF-filer så att de enkelt går att spara ner och att skriva ut om man så vill. Jag ska försöka översätta de delar som redan är publicerade i rakt takt (så vi kommer ikapp).
Här finns originalmönstret Vibrant Vintage CAL by Babylovebrand, det finns även en Facebookgrupp Vibrant Vintage CAL (Official) och även på Ravelry finns en grupp Ravelry group

Visst är den vacker!

Nu ska jag sätta mig ute i fina vårsolen och virka lite :)
Tjingeling
Paradisfrun

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar