Paradisfruns Vardag och Fest

söndag 7 juni 2015

Städar i bloggen

Nu städar jag upp lite i bloggen. 
Lånad från bloggalltforforaldrar.se
Som det är nu så blandar jag vilt mina inlägg, från vardagshändelser, tankar och känslor, virkning och mycket mer. Jag har nu gjort några sidor så det blir lättare att hitta det ni vill läsa om.
Jag har väldigt många Virkläsare så nu finns en egen sida för allt som handlar om min virkning (kanske lite annat handarbete kan slinka in här också).
Släktforskning är ett intresse som jag ägnat tid till i snart 7 år, får också en egen sida, även om det inte blivit så många inlägg om det.
Hoppas ni gillar vad ni ser och läser även i fortsättningen och att det blir lättare att hitta det just ni tycker är kul.

Tjingeling
Paradisfrun

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar