Paradisfruns Vardag och Fest

tisdag 11 april 2017

Påskvirkar

Jag virkar vidare på min Prince, jag har gjort del 2, 3 och 4 sen sist jag uppdaterade här. Del 5 har släppts idag. Jag hade räknat ut att den skulle bli klar till påskhelgen, men för ett par veckor sen så hoppades en uppdatering över och del 6 som är den sista släpps inte förrän nästa vecka. Alltså efter påsk, snopet tycket jag. Jag kommer att lägga den på påskbordet i alla fall och sedan göra klart de sista varven efter påsk. Så här ser den ut i nuläget.

Jag har hunnit med några kycklingar också. Använt ett mönster jag har haft ett par år, det är lätt och roligt. Finns på crazypatterns.net
Alltid när jag gör små figurer så brukar jag passa på att använda restgarner, då kommer de till nytta istället för att ligga och skräpa på botten i en korg.


 Tjingeling
Paradisfrun



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar