Paradisfruns Vardag och Fest

fredag 13 april 2012

Fredag i Paradiset

Då var den korta arbetsveckan avklarad och det är mysfredag igen. Det var skönt med långledigt under påsken, det hanns ju med så mycket roligheter också.

Jag hann också bli klar med min lila brödkorg, virkad i repad trikå, den ska jag ha i mitt nya kök (som inte alls är klart än). I helgen påbörjas i alla fall rivningen i gamla köket, sen får jag hoppas att gubbarna jobbar på.


En liten Wille bus behöver ett par sockar att ha i gummistövlarna så det inte blir kallt om fötterna när han hoppar i vattenpölarna :) Det blir helgens projekt. Jag har valt att göra sockarna i Fabel Superwash så de blir tunna och smidiga men ändå varma.


Ja just det :) några bilder från Elsa Lillys dop kommer här:

 Elsa Lilly med mamma Malin och pappa Fredrik
Gudmor Therese är det som håller Elsa här :)

Tjingeling
Paradisfrun

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar