Paradisfruns Vardag och Fest

onsdag 26 oktober 2011

Om jag hade mera tid...

Så skulle jag göra så många saker. Men jag undrar om det verkligen skulle bli av med alla de där idéerna i huvet och kliet i fingrarna som vill ut. Jobbar bäst när det liksom ligger på, tror jag. Annars skulle väl jag har virkat mina tomtar och köpt alla julklappar redan i mars, eller?

Kvällarna går på något sätt för fort, när maten är lagad och äten och tvätten är tvättad osv osv, är det inte mycket tid kvar av kvällen till att vara kreativ. Tappra försök av en trötter blir sällan bra. Hur som helst är det ett pepparkakshus som det arbetas på just nu, i 100 % bomull och inget annat ;) Bild kommer när skapelsen är klar.

Ikväll ska jag sätta mig ner och göra en lista på vad jag vill ha till försäljning på julmarknaden. Jag jobbar bäst efter listor, känns så skönt att stryka saker i takt med att de blir klara.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar